Frejas Hus

Drömmen om ett hus.

Besök på Elda

Kategori: Uppvärmning

I helgen tog jag och sambon en tripp till Elda-butiken här i stan för att kolla in utbudet. Jag har ju varit inne på en Rosendal som jag visat i tidigare inlägg, sambon är inne på en modell som heter Sofiero.. När vi väl kom till Elda visar det sig att bådas våra modeller har utgått ur sortimentet! Det kanske går att få tag på nån som finns kvar på lager men det är inte alls säkert! Nån modell som liknar Sofiero verkar inte finnas, dock fanns det en som var lik min Rosendal.. Denna hette Attityd Arctos från Skandinavisk spismiljö:  

Den var ju fin och så och hade en gjutgjärnsinsats från Dovre men kändes lite mer smäcker än Rosendal... återstår att se vad det blir i slutändan men lite "snöpligt" att bådas våra favoritmodeller visar sig ha utgått =/...

För övrigt vill jag passa på att tipsa om en ny favoritserie, Hustoppen på Tv8, går att streama här :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: