Frejas Hus

Drömmen om ett hus.

Bilduppdatering

Kategori: Kök

Jag har kommit på att jag blivit dålig på att ta bilder på huset - skämmes! Det är bara för att jag tycker att det ser ju nästan likadant ut hela tiden MEN det gör det såklart inte. Jag får börja ta lite bilder här och där och lägga ut efterhand. Här kommer de första två :) :
 
Först kommer såklart kökets stolhet:
Här ska snart en bänkskiva på och järn ska sättas dit istället för träbitarna som för närvarande stöttar upp.
 
O sen har vi angränsande vardagsrum:
 
I denna bilden har vi "matplatsen" bakom oss. Till vänster har vi utgång till hallen. Rakt fram har vi dörrhålet där pardörrar i glas ska sitta. I taket blir det balkar med panel emellan (såsom det ser ut längst ner i vänstra hörnet). I taket till höger ser ni högtalarlådorna till takhögtalarna. Till höger utanför bild har vi två 8*21 fönster och en likastor altandörr (som ser likadan ut som fönsterna).
 
Nu känner jag mig genast som en mycket bättre husbyggarbloggerska :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: