Frejas Hus

Drömmen om ett hus.

Mer pics från vardagsrummet!

Kategori: Vardagsrum

 
Som jag lovat håller jag på och bättrar mig med bilduppdateringen! =) Idag bjuder jag på bilder på vardagsrummet från andra hållet (inklusive matsalsdelen). Det är lite stökigt men det är ju för guds skull en byggarbetsplats! :)
 
Närmast rakt fram i bild kommer vi så småningom ha en liten sittgrupp, därefter, till vänster, kommer dörren till arbetsrummet, bakom den kommer dörren till groventrén. Där campingstolarna står kommer vi att ha vår matplats och köket skymtar även till höger. Som ni säkert förstår kör vi mycket på det här med synliga balkar - det tycker vi är snyggt ;)
 
Här ovan är kameran riktad lite mer åt höger - där ställningen står kommer vi ha plats för lite hyllor och TV. Ännu mer till höger skymtar man ut i hallen och man ser även fönstret till den lilla toaletten.
 
Det va alles för idag, nästa gång bjuder jag på sovrumsbilder ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: