Frejas Hus

Drömmen om ett hus.

Besök på Beijer

Kategori: Badrum

Idag har vi varit ute och "rekat" lite. Bland annat blev det ett besök på Beijer, bland annat för att kolla på golv och badrum. Beijer är ju återförsäljare av Svedbergs men tyckte inte att jag hittade riktigt det jag var ute efter i "badrumsmöbel-väg" där. Däremot upptäckte vi att Beijer även säljer sin alldeles egna kök- och badrumsserie som heter Nabis. Där hittade jag faktiskt en hel del som jag gillade och dessutom till ett väldigt bra pris!

 Denna möbeln funderar vi lite på i det lilla badrummet i antingen 60 cm eller 90 cm.



Denna tror jag skulle vara jättefin i det stora badrummet, fast med en enda stor spegel bakom och gärna en laminatskiva i ljusgrått (om det går att välja själv).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: